Η Διοίκηση της εταιρείας ΠΑΓΩΤΑ ΑΙΓΑΙΟ, έχοντας ως γνώμονα τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και υγιεινής και έχοντας αφουγκραστεί τις ανάγκες, τις απαιτήσεις και τις τάσεις της αγοράς, δεσμεύεται για τα παρακάτω:
- Να εφαρμόζει το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων που έχει αναπτύξει, βάσει τoυ Προτύπου ΕΛΟΤ EN ISO 22000:2018, για την αποτελεσματική λειτουργία του οποίου, διατίθενται οι κατάλληλοι πόροι αφενός για την εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού και αφετέρου για την παροχή των κατάλληλων μέσων, διευκολύνσεων και κατάλληλου εξοπλισμού.
- Να συμμορφώνεται με τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις και τις συμφωνημένες απαιτήσεις των πελατών για την ασφάλεια τροφίμων.
- Να αναγνωρίζει, αξιολογεί και ελέγχει τους σχετιζόμενους με το προϊόν κινδύνους και να τους επικαιροποιεί ανά προκαθορισμένα διαστήματα.
- Να τηρεί την εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία σε όλα τα στάδια της αλυσίδας με σκοπό την διασφάλιση της ασφάλειας των παρεχόμενων προϊόντων.
- Να εφαρμόζει συστηματικά και χωρίς αποκλίσεις τις διαδικασίες παραγωγής προϊόντων σύμφωνα με τις εσωτερικές διαδικασίες και διεργασίες του Συστήματος της.
- Να επενδύει στη συνεχή κατάρτιση, ενημέρωση και εκπαίδευση των στελεχών της, ώστε να προάγουν την Ποιότητα και την Ασφάλεια σε κάθε τους δραστηριότητα.
- Να εφαρμόζει αποτελεσματικά και να βελτιώνει συνεχώς το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας Τροφίμων.
- Να θέτει μετρήσιμους Αντικειμενικούς Στόχους για την Ποιότητα και Ασφάλεια σε επιχειρηματικό επίπεδο, σε λειτουργικό επίπεδο Τμημάτων ή/ και Διεργασιών και οι στόχοι αυτοί να καθιερώνονται και αξιολογούνται ως προς το βαθμό επίτευξής τους στα πλαίσια της Ανασκόπησης του Σ.Δ.Α.Τ. από την Ανώτατη Διοίκηση της εταιρείας.
- Να παρακολουθεί, μετράει και αξιολογεί τις κρίσιμες παραμέτρους των Διεργασιών της, ώστε να εξασφαλίζεται η Ποιότητα και η Ασφάλεια των προϊόντων της, καθώς και η ικανοποίηση των πελατών της.
Οι αντικειμενικοί μετρήσιμοι στόχοι της εταιρείας συνίστανται σε:
- Ελαχιστοποίηση μη συμμορφώσεων στο προϊόν.
- Ελαχιστοποίηση μη συμμορφώσεων στη παρακολούθηση του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων.
- Ελαχιστοποίηση των παραπόνων των πελατών.
- Αύξηση της ικανοποίησης του πελάτη.
Αντίστοιχο επίπεδο υπηρεσιών αξιώνουμε από τους προμηθευτές και τους συνεργάτες μας.
Από τη Διοίκηση